26 Mart 2016 Cumartesi

Havuçlu Kabak Yoğurtlama

MALZEMELER:

2 adet kabak
2-3 adet havuç
1-1,5 çorba kaşığı zeytinyağ
2 diş sarımsak
1 kase yoğurt
tuz


En hafif en lezzetli salata-meze çeşitlerinden biridir. Ben ne zaman kabak dolması yapsam mutlaka içinden bu şekilde salata yapıyorum. Bu akşamda yaptığım Girit dolmasından kalan içe 1 kabak ekleyerek yaptım.


YAPILIŞI:

Kabak ve havuçları rendeleyelim. Uygun bir tavaya az yağ ekleyerek havuç ve kabakları orta ateşte karıştırarak kavuralım. Rengi dönen sebzeleri damak zevkimize göre (ben çok tutmuyorum iki sebze de çiğ olarak tüketilebiliyor) kontrol ederek ocaktan alalım. Yoğurt,tuz ve sarımsağı karıştırıp soğumuş sebzelere ekleyerek harmanlayalım. İstediğimiz şekilde süsleyerek servis edebilirsiniz...Afiyet olsun.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder